Andra dagen i skolan.



Sitter i skolan nu och väntar på att lektion ska börja.
Känner att jag helst av allt skulle vilja åka hem och ta det lugnt bara,
blir så trött i skallen av allt prat-_-.
Ska bli skönt att komma hem sen..

Fotograferade lite idag här i skolan:)
Vi fick i uppgift att fotografera precis vad som helst,
men i olika vinklar och gärna något extra speciellt som
inte skulle höra till objektet. Jag tog kort på min plånbok.
"Guns N Roses" som Alex hade innan mej.



Nu börjar lektionen.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Å lägg gärna ut fler bilder som du grejar med:). Det är jätte kul att se:). Jo Daniel kom till oss när gumman fyllde. Hon blev så glad för pulkan:).

2010-01-14 @ 08:39:53
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Anmäl dig till veckans blogg tävling på min blogg nu ;)

2010-01-14 @ 09:08:33
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: FLADDERPUPPAN!

VILKEN SNYGG BILD FFS! :D

2010-01-31 @ 20:27:17
Postat av: Amanda

FADDERPUPPAN:

HAHA.. hej din gamla fladderpuppa!

Inte såg jag dej eh!:) Puss på höna

2010-02-11 @ 10:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0