Sprallig & kär.

Nu sitter jag och min mamma och kollar på Idol.
Älskling sitter och gör läxan på rummet, tyckte så synd om honom här tidigare då han kände sig så fruktansvärt stressad... den ska vara inne idag.

Jag vill att Tove ska gå vidare ikväll på Idol!!
=D

Blev klar med min novell ikväl också och fick den ivägskickad till Åsa.
Känns skönt. Imorn kanske vi följer med till Gävle och hälsar på mormor, annars blir det en hel dag med bara mej och Alex:).


Sen ska jag och min snygging pussas och
kolla på andra delen av Anne Frank.

åh, jag älskar den här bilden.. så grymt söt! xD haha.. Lilla bäbisfisen:)<3Älskar dig 


Du är så bra för mig Alex.
jag... ja, det är du helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0