GLAD

Höst höst höst... Bhhhh, börjar bli svinkallt därute.
Redan nu börjar jag längta till advent, vad kan vara bättre än en underbar adventskväll med jättemycket snö på marken och alla fina ljusstakar i alla fönster som lyser?
Det är iallafall någonting som jag älskar.

För övrigt sitter jag här vid datorn och har samlat ihop lite gamla låtar som jag alltid lyssnade på förut i bergvik.
Får tillbaka en massa mysiga minnen :) Jag minns till och med känslor som jag hade i olika situationer då jag gick där... Men bara bra minnen iallafall!=)

Det bästa av allt är att hela bergvik-storyn slutade med att alla var goa & glada med varandra och jag fick min Alex tillslut. Det är underbart, och jag älskar honom verkligen.

Jag kom in på mitt förstahandsval Media.
MP1. <3
Jag är så glad över min klass! trivs skitbra.



Min bästa tjej!   Mitt livs kärlek, Alex.


Kommentarer
Postat av: Rosen

Fan vad nice med en blogg =P

2009-10-15 @ 18:25:04
URL: http://rosenhansson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kul att ha en till blogg att följa:). DU är så fin Amanda.

2009-10-16 @ 15:52:49
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Manda

Rosen: ja! Det är faktist skönt och ha, så man kan smita undan ibland och skriva lite om livet:)

hehe.



Melle: Ja, jag tog bort den andra. Var så mycket skit ifrån förut jag hade skrivit som jag själv inte ville läsa:P<3

2009-10-16 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0